Jin jóga -
jemný styl jógy, který se otevírá všem možnostem

Jin jóga je vhodná pro každého, kdo umí respektovat vlastní hranice. Velmi vhodná a prospěšná pro ty, kdo má sedavé zaměstnání, taky pro běžce, protože se efektivně věnuje kyčelním kloubům. Dokáže zpomalit proces snižování pohyblivosti kloubů a zároveň pomáhá při regeneraci páteře, kdy jemně, ale efektivně podporuje polevování i dlouholetých bolestí. 

Jak se Jin jóga cvičí a čím se liší od ostatních stylů jógy?

 

Jin jóga má své specifické pozice s dlouhou výdrží. Jin jóga také pracuje s energetickými drahami těla neboli meridiány. Zároveň prohlubuje praxi meditačních technik.

V pozicích se zůstává 3 - 20 minut, je vhodné teplejší oblečení vzhledem ke statickým pozicím.

Cvičením Jin jógy se nezaměřujeme na svaly, ale především na hlubší vrstvy, jako například fascie. 

Kdy nejlépe praktikovat Jin Jógu?

  • Pokud ještě nejsou zahřáté svaly

  • Brzy ráno

  • Jako poslední večerní aktivitu

  • Před dynamickou lekcí jógy

  • Pokud překonávám těžké životní období

  • Po dlouhém cestování

  • Před Jin jógou bychom neměli jíst asi hodinu

Jin jóga nenahrazuje jangové formy jógy či jiného cvičení. Pouze je doplňuje a pomáhá do života vnášet vyváženost a harmonii.